Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання а саме:
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Внесли зміни в План вивчення теми;
Критично оцінили, чого вони навчилися;
Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Внесли зміни в План вивчення теми;
Критично оцінили, чого вони навчилися;
Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий